Prelegenci

 

Prelegenci Online Courses MeetUp:
 

Kamil Kolbusz - Head of Content w takaoto.pro, gdzie odpowiada za strategię contentową i plany wydawnicze dla klientów oraz realizuje program publikacji premium. Wcześniej PR-owiec i copywriter.online. Jest absolwentem Uniwerytetu Wrocławskiego. Podczas prelekcji Kamil, wraz z Robertem Marczakiem pokażą w jaki sposób wykorzystać content marketing w promowaniu i zwiększaniu sprzedaży kursów online.

 

 

 

 

Robert Marczak - marketer specjalizujący się w strategiach i optymalizacji procesów lead generation. Szkoleniowiec i konsultant z doświadczeniem w pracy ze startupami, SaaS i e-commerce, działającymi w obszarze B2B. Autor bloga o lead generation: marczak.me za pomocą którego pomaga firmom w skutecznej sprzedaży online. Zawodowo związany z takaoto.pro. Podczas LIVE'a razem z Kamilem Kolbuszem pokaże Ci jak za pomocą content marketingu zwiększać sprzedaż swoich kursów online.

 

 

 

 

Mirosław Skwarek - autor kursów z dziedziny marketingu i sprzedaży internetowej, co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl. Twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy nowoczesnego marketingu w sieciach społecznościowych. Mirosław Skwarek nagrywa i sprzedaje kursy od 2011 roku. Jest autorem ponad 50 kursów z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej. Dodatkowo od ponad 10 lat prowadzi bloga PerswazjaWSprzedazy.pl, gdzie uczy przedsiębiorców skutecznej sprzedaży. Tylko w ostatnich 3 latach przeszkolił ponad 20 000 przedsiębiorców. Podczas swojej prelekcji pokaże Ci jak zbudować strategię sprzedażową kursu online.

 

 


Anna Ledwoń-Blacha - Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych: Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów. 

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics. Szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio na zlecenie Google. Szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, I love Marketing, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA), zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia Global Search Awards oraz Head Judge Poland w European Search Awards.
 

 

Magdalena Szyjka. Na co dzień pracuje we Freshmail jako Strategy Manager. Od 3 lat zawodowo związana z email marketingiem. W zespole strategii przekuwa marzenia klientów na realne działania, skutecznie eliminując słowo "problem". Prywatnie - podróżnik "po godzinach" z zamiłowaniem do road tripów, noclegów pod gołym niebem i niekończących się wędrówek górskich. W swojej prelekcji skupi się na tym jak wykorzystać e-mail marketing przy sprzedaży kursów online.
 

 

 

 

 

Zapisz się BEZPŁATNIE na serię LIVE'ów z ekspertami
i zacznij sprzedawać więcej swoich kursów online!

 

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję